lørdag den 24. december 2011

EVO hair!

Heey damer!
Jeg vil lige fortælle jer om et fantastisk produkt jeg fik foreret for at være hårmodel. Mærket hedder EVO, og ser ud som på billedet nedenfor.


Jeg fik en shampoo og en conditioner. Den røde farve betyder at de er for "ritual salvation" og dem skal du have hvis du har skadet, behandlet(f.eks. farvet) eller tørt hår. De tilføjer både fugt, blødhed og glans, og duften!? Den dufter SÅ godt! Min kæretse kan slet ikke lade være med at dufte til mit hår! Tjek linket ud og læs om produkterne! Jeg kan altid købe dem i Salon Mainstreet i Sønderborg hvis jeg vil fortsætte med at bruge dem, for de er VILDT fantastiske!



2 kommentarer:

  1. læææker blog du har, med super fede billeder. følger dig nu ;-)
    kig endelig forbi.

    www.gammelle.blogspot.com

    SvarSlet
  2. rigtig mange tak for de fine kommentarer! og for at du følger mig. jeg vil selvfølgelig også følge dig. kram! :)

    SvarSlet