fredag den 24. februar 2012

My baaag!

Hej mine dejlige læsere!

Min Jannie bag, fra Nelly.com, kom i går, og hvor er det skønt at have en ny! Den gamle var helt færdig. 
Der er både plads til min computer og min oplader og nogle papiropgaver, som jeg skal bruge i skolen.. Og udover skoletingene er der jo også plads til lidt make-up min vandflaske og en smule mad.. OG MERE TIL!
Vidunderlig taske! Har ikke fortrudt mit køb overhovedet!



OG MENNESKER!? STEM PÅ NICOLINE SIMONE OG SEAN MICHEL I X-FACTOR!
Nicoline Simone er min halv søsters halv søster.. Ja lidt forvirrende haha :)



LOOOOVE

2 kommentarer:

  1. Ej sikke en fin taske(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Nøj en fed taske! Elsker det sorte læder :)

    Og super fin blog du har! Kig endelig forbi min og smid en lille kommentar eller bliv fast læser, hvis du har lyst :)

    //Simone
    www.itwinkleinrain.blogspot.com

    SvarSlet