tirsdag den 20. december 2011

Slidte shorts

Jeg vil lige vise jer hvad jeg har gjort ved mine shorts nedenfor.. 
har lige lånt et billede fra nettet af dem, da jeg faktisk ikke har et af dem i normal tilstand.




 Her kom jeg til at rive dem op, så syede jeg dem sammen, men så gik de op i den ene ende.
Men skidt pyt, det ser da lidt fedt ud ikke?


 Her har jeg klippet lidt i dem.


 Og så sliber jeg på dem med sandpapir..
Bare pas på med at gøre det for hårdt for så kan du risikere at de flotte hvide trævler går i stykker.


 Og det færdige resultat..


 Ja.. Man kan se lidt meget. Ups..











 De er super fede med en gennemsigtig rustrød skjorte!

Vil meget gerne også gøre lidt ved bagsiden..
Men hold da op hvor tager det lang tid at lave de damer! Men jeg har dem allerede klar nu, og så skal de bruges til den første varme SHORTS dag! 
glæder mig allerede!

1 kommentar:

  1. Hej med dig!
    Mange tak! sætter jeg virkelig pris på, og skal nok komme med en masse godter jeg finder rundt omkring :) og selvfølgelig vil jeg da også blive fast læser hos dig! Mange tak og rigtig glædelig jul!
    Tror også jeg smider billeder ind af mine gaver hehe <3<3

    SvarSlet