tirsdag den 28. februar 2012

TOPSHOP WISHLIST

Hej kære læsere!

Jeg vil lige vise jer min ønskeliste (lavet til mig selv) fra TOPSHOP og Nelly.. 


Ja der er mange ting, og der er værdi for over 1000 kr. men så må jeg jo bare tage det hele i små bidder.
Jeg er helt vild med de tre mavetoppe.. Og jumpsuitet i denim!
Skoene er fra Nelly.com til 349, og synes virkelig de er fede, og så skiller de sig ud.
Men tjek Topshop.com ud, der er virkelig nogle lækre sager piger!



Her er lige lidt lækkert og billigt tøj fra Ebay.. Der findes dog altid kun én af hver vare, da sælgeren har en masse vintage tøj.. Man skal også byde over den pris der er sat i forvejen, og generelt er prisen kun 100kr.
Vil gerne ligge et link ind til forhandelrens side hvis i er intra!

LOOOVE

2 kommentarer:

  1. Super lækkert tøj! I wish!!
    Hvordan har du lavet collagerne?:)

    Radiate love - Camilla

    millesfashion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hey med dig!
      Tak for din kommentar, og ja det er super lækkert!
      De to nederste har jeg bare brugt det simple paint :)
      Til den øverste har jeg brugt noget der hedder "gimp 2", deres logo er en ulv :)

      LOVE!

      Slet