onsdag den 1. februar 2012

En måned tættere på sommerferien!

Hej søde læsere!

Jeg er netop nu i gang med at rydde op på mit værelse.. føler mig altid så godt tilpas når der er rent! Men ja.. er glad for at det er den første i dag, for der er både løn ooooooooog... vi er også en måned tættere på sommerferien! og når der er sommerferie er der også sommer! WOOOOW.. kan SLET ikke vente til det bliver sommer! VARME, VENINDER og min søøøøøde kæreste. Og så er der jo selvfølgelig de fede sommer outfits og brunheeeed! nam nam!

Og ud over at snakke om sommer, vil jeg lige vise jer hvad jeg forventer at få hjem i min garderobe/makeup skab i denne måned..




Hehe sov hos min kæreste i nat, og havde glemt i blazer derhjemme, 
så var jo nødt til at låne noget af ham.. og det blev så en fed skjorte. 
Fik da alligevel nogle kommentarer på den idag, bla. en fra min lære som sagde: "Det er nogle gode tern!" haha hun er så sød :)
      


Oooog... Når der kommer 30% af på elf. så SKAL jeg bare have disse ting! Har ikke prøvet nogle af disse endnu da mange af dem er nye.. Har dog prøvet en rød/orange neglelak, og den holder rigtig godt og hvor er det en lækker farve til sommer! Men ville nu prøve nogle andre farver :) Laver lige en liste med varerne herunder!

1. Mineral Infused Face Primer - 52 kr.
2. Moisturising Lip Tint Spf 8 - Natural - 30 kr.
3. Nail Polish - Black - 13 kr.
4.Studio Conditioning Lip Balm Spf 15 - Nice & Natural - 30 kr
5. Studio Body Shimmer - Blazing Bronze - 30 kr.
6. Eyebrow Stencil - 13 kr-
7. Studio Pout Perfector - 30 kr.
8.Studio Glitter Gloss - Bronze Bling - 30 kr.
9. Daily Brush Cleaner - 21 kr. 
10. Nail Polish - Light Pink - 13 kr.
11. Matte Finisher Clear Nail Polish - 9 kr. 
12. Moisturising Lip Tint Spf 8 - Guava - 30 kr.

KYYYYYS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar