fredag den 13. januar 2012

When I'm shopping with my mama!

Heeeeeej læsere.
Trods det er fredag d. 13 har min dag været utroligt god!
Skulle alligevel ikke arbejde, skolen har været super sjov og har shoppet med min moar.

Fik både ting til værelset, og lidt godt at læse i. Så i skal da lige se billeder!


Er Bazar blad, elsker at læse det! - En deo - et fad, og et Buddha hoved fra Idemøbler.


Her er mit lille bor så.


Min mormor havde nogle søde blomster med her sidst.





Ja, det her er så et af mine DIY projekter! Gad ikke kigge på Hr. Tordenskjold mere, så lavede da lige min æsker om! Der er også billeder på den anden side, men hvis i vil se dem skal i bare side til.


Smiiiiiil Buddha!





Disse flotte lysestager, købte jeg for ca et års tid siden i Bilka. Er stadig rigtig glad for dem!


Og her er mit smykke stativ fra Tigeren. Jeg hænger alle mine nye smykker på den, for de skal da ikke bare lægges væk! 


Jeg ELSKER swarovski smykker!


Min dejlige ring, og flotte øreringe!


Mine Versace parfumer. Elsker Bright Crystal!! Den er bare nam nam!


Og de står så på bøger.. Nogen der har andre forslag til en måde at "udstille" parfumer på? Så må i gerne komme med ideer!

Men nu skal jeg hjem til min kæreste, og vi skal selvfølgelig se en gyser når det nu er fredag d. 13!
I morgen skal jeg på arbejde, og når jeg kommer hjem skal jeg gøre mig klar til 19 års fødselsdags fest hos tre af mine drengevenner. Tror det bliver vildt! Så skal se om jeg kan få tid til, at lægge billeder ind af aftenens outfit.

KYYS



2 kommentarer:

  1. Bright crystal er også helt klart en af mine favoritter :-)
    fed blog, har sat mig som fast læser, håber du vil kigge forbi og måske gøre det samme :-)
    //

    http://macylet.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Rigtig mange tak!
      Jo jeg kigger helt klart forbi :)
      Kram!

      Slet