onsdag den 5. september 2012

Hej Læsere!

Her får i lige nogle billeder fra weekendens fest. Nogle gange holder vi bare lidt vildt hygge hos en af min venner, Karsten. 
Det er altid viiiildt skægt! :)
Min bedsteven Rasmus og jeg :)

Nicolai og jeg :) 

 Karsten og jeg.. Ja de laver pæne ansigter på billederne!

 Og endelig min dejlige veninde Idamarie, som jeg har kendt hele livet! Vi kalder hende dog bare mitte haha :)
Da vi mødte i skole igen i mandags, fandt vi en pinlig film på hendes mobil, hvor vi har filmet os selv danse og synge inde på en club, hvor de fleste sad ned.. Ups.. Ja men det er jo typisk os haha! 

Kommer nok med et indlæg omkring, noget af det tøj jeg vil købe til Egypten..

KYS


1 kommentar:

  1. Det ser virkelig ud til at ha' været hyggeligt :D Jeg har nomineret dig til en 'Liebster Blogger Award', tillykke! Du kan læse mere om, hvad det indebærer på min blog :)

    SvarSlet