fredag den 13. april 2012

YAAAY

Hej læsere..
Undskyld at jeg igen ikke er aktiv for tiden, jeg har bare så travlt!

Jeg er lige blevet færdig med en grupperaport som skal fremlægges i næste uge, og så mangler jeg bare to afleveringer og lidt lektier som også er til næste uge, og så er der endnu to rapporter, som er det sidste inden læseferien.. Oooog så kommer eksamnerne, og der er 3 fag jeg kan komme op i.. Det må egentligt gerne være dem alle for så er der 3 mindre eksamner til mig næste år! Eller International Økonomi gider jeg ikke! Så plss... gud! hjælp mig!? NÅ! nok om det!! Jeg har får mit e.l.f som i lige skal se..


De fire produkter som ligger nederst, er fra den gratis "Mystery bag" som man får med nogle gange, det er nogle rigtig fede ting, er bare ikke så vild med den lille cream eyeliner.. Har den allerede i sort, og tror jeg jeg holder mig til :) Men det er lige meget det var jo gratis? Lipglossen for den sags skyld? Den er virkelig lækker! De øverste ting er dem jeg selv har bestilt og de er bare super lækre!!!
I kan bestille e.l.f på denne hjemmeside. Priserne ligger fra 13-60 kr. Det kommer an på hvilken linie du vælger, men jeg har altså fået 9 ting + 4 GRATIS for kun 200 kr. normalt kan jeg kun få en foundation og måske en meget billig pudder til de penge. Så prøv det! kvaliteten er virkelig god i forhold til prisen!

LOOOVE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar