mandag den 12. marts 2012

LUMI

Hej læsere!

Øøøv.. Jeg har været syg i dag, så har bare lagt i sengen og set lidt film og sådan.. Og undskyld for at jeg slet ikke er særlig aktiv for tiden, men har virkelig travlt!
Jeg har for lidt over en uge siden.. Tror jeg.. Fået en pakke fra ELLE, med en foundation fra L'oreal, da jeg blev en af de 300 testpersoner der skulle bruges til den, og jeg kan varmt anbefale den! Den består af 40% vand, men det føles slet ikke sådan.. Den er dejlig luftig på huden, som en mousse. Jeg elsker virkelig de her mousse agtige foundations, da det føles som om man slet ikke har noget på, og så udtørre det ikke huden. Lumi kan man have på uden at huden udtørre eller noget som helst!  
I får lige nogle billeder af den :)






LOOOVE

2 kommentarer:

  1. Hvor lækkert at du lige kan prøve den - jeg elsker også de luftige foundations, det er så dejligt! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja er super glad! Og synes slet ikke den forsvinder fra flasken, men det er jo bare dejligt at der er så meget i, eller også er det fordi man ikke skal bruge så meget pr. gang! Og ja! Luftige foundations er også mine absolutte yndlings! :)

      Slet