onsdag den 21. marts 2012

NEW IN

Hej læsere..
Uuups.. Ja næsten 10 dage siden jeg har blogget, og mit kamera virker ikke mere :/
Må ønske mig et til min 18 års fødselsdag ;)

Men siden mit kamera ikke virker er jeg jo nødt til at finde billederne af mit nye tøj på nettet. Jeg har også købt noget elf make-up men i må sige til hvis i gerne vil se det..

Fra højre: Hvid strik top fra H&M 79 kr. - Grå basketstøvler fra H&M 99 kr. 
- Miranda bag fra Nelly.com  100 kr. - Star Print Playsuit fra Nelly.com 179 kr.

Jeg er HELT VILD med mine basketstøvler! Jeg elsker det der street look, og synes det fungere super her til forår og ikke mindst sommer! Men lige nu har jeg dem på til sorte bukser, da jeg ikke har nogle lyse bukser. Kan ikke finde nogen der sidder stramt hele vejen ned til anklerne. Det er mit største problem at jeg har så tynde ankler, at mange bukser og jeans ligner trompetbukser til mig, så jeg går kun i dem med elastik i, for eller sidder de bare løst.. Nogen der kender til et par lyse jeans som er en smule elastiske? Skriv til mig!
Nå ja.. Og så den vildt fede oversize clutch! Den er så lækker, og har den med i tasken hver dag! Og jumpsuitet er til min 18 års fødselsdag som jeg holder med min dejlige kusine. Det bliver lækkert!

Men skal nok snart finde på noget med nogle billeder piger! I skal se det mere tydeligt for det er noget vildt lækkert tøj! Jeg er endelig snart færdig med de mange afleveringer vi har for for tiden! Er lige blevet færdig med den danskstil til i morgen, så nu vil jeg tage ud på min daglige løberute!

LOOOVE!

Og piger? Kom endelig med spørgsmål og sådan, vil meget gerne vise jer hvad jeg har af tøj og andet, hvis i vil se det. Fyr løs!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar